2009. március 31., kedd

Tommy Hilfiger



Elegáns illat!


Ferré Rose Princesse, 'a rózsa tökéletes formájával, mennyei illatával már ősidők óta a nőiesség egyik szimbóluma, így nem meglepő, hogy az új Ferre illat egy nemes hibrid tavirózsáról kapta a nevét. A kislányos név ellenére az illat olyan öntudatos nőknek készült, akik jól érvényesülnek a modern világ forgatagában. Az orgona, a körte és a magnólia játékos egyvelege kellemes illatösszhangot teremt a modern hercegnőknek. Az egyszerű formájú üveget ragyogó virágmotívumok díszítik, hogy az orrunkon felül a szemünk is élvezhesse a kreációt. Engedjük, hogy a mesék romantikája megelevenedjen a mindennapok szürkeségében, így nappal is bátran viseljük ezt a könnyed, virágos illatot!'

2009. március 30., hétfő

ezerdolláros farmer



Balmaint mindenki imádja, a divatszerkesztőktől a kereskedelmen át egészen a vásárlókig.Még akkor is ha egy felső ára akár 1500 dollár is lehet, a zakókról nem is beszélve. Az 1000 dolláros farmernadrágból például Londonban egy darab sem maradt. A Brown's üzlet szerint sohasem volt ilyen jó eladásuk, a válság ellenére.
A Balmaint terjeszkedik, addig a többi divatház bocsátja el a dolgozóit. Jelenleg cipőkollekciójukon dolgoznak.

2009. március 27., péntek

Modell mottók!





„Ha egy parti középpontjában akarok állni, akkor egyszerűen nem megyek el!” Audrey Hepburn 

„A férfiak mindig azt erősítgetik, hogy a nők belső szépségét szeretik – közben mégis mindig 
máshova néznek” 
Marlene Dietrich 

„Egy szép nő szíve olyan, mint a telefon: gyakran foglalt, néha téves hívást fogad, néha zavaros, 
és előfordul az is, hogy egy harmadik személy van a vonalban” 
Catherine Deneuve 

„A filmben mindent tudok, az életben semmit” 
Romy Schneider 

„Egy diktátor sem tudja annyi emberre rákényszeríteni az akaratát, mint egy divattervező” 
Grace Kelly 


„Nő vagyok – mindenekfelett!” 
Jackie Kennedy 

„A nagyestélyiket mindig csak egyszer viselem, majd elajándékozom. Így előfordul, hogy alkalmi ruháim gyakrabban járnak szórakozni, mint én” 
Birigitte Bardot 

Maybelline szépség trükkök!

Minden este távolítsd el a festéket.Először a szemedről távolítsd el a sminket, utána pedig az arc többi területéről. A szemedre mindig használj külön erre az érzékeny területre kifejlesztett szemfestéklemosót. Bőven vigyél fel szemfestéklemosót egy vattakorongra, és helyezd a szempilláidra és a csukott szemhéjadra. Tartsd ott a vattakorongot 10 másodpercig, így a szemfestéklemosó leoldja a szemfestéket, amely egy mozdulattal eltávolítható. A szemed érzékeny terület, így soha ne dörzsöld, és ne nyomd erősen. Sminktermékeidet használat után gondosan zárd vissza. Felbontás után hat hónapnál tovább ne használj semmilyen sminkszert, a szempillaspirálodat jobb, ha 3 havonta cseréled.

2009. március 26., csütörtök

utazótatyó



Márka:Gucci 

Kollekció:2008 

Mintás, bordó, lakk utazótáska

Givenchy sminktrend 2009 tavasz



'Idén tavasszal a Bollywoodban készült filmekből merít inspirációt. Az ő színkavalkádjukból, színpadiasságukból merít. Az új tavaszi vonalat Maharaní- nak nevezi, amely annyit jelent, a maharadzsa felesége.
A hindu filmek szerelmi történetei rengeteg érzelemmel, szenvedéllyel és erotizmussal telítettek. Élénk színeket használnak a szerelem erejének bemutatására és lágy pasztelleket, amelyek a nőiességet hivatottak érzékeltetni.
A Givenchy kollekció két szemhéjszínből áll, vörösbronzból aranyban és ezüstben, mindkettő tubusban, s ezt egészíti ki egy fekete szemceruza, hogy a szem jól körülrajzolható legyen, mint a hindu nőké.
Két vörösben és narancsban irizáló pír, és két kompakt púder sorozat, rózsaszínekben és bronzos árnyalatokban. A szájakra erős színeket, pinket és vöröset ajánlanak, amelyek merészek és szenvedélyesek.
A kollekció az erősen vibráló színű vörös és pink lakkokkal lesz teljes.
A termékek csomagolása is elbűvölő, a hindu templomok díszítéseire és a szárik hímzéseire emlékeztetnek, a Givenchy logo középen helyezkedik el, mint egy mandalában a fő motívum.
Valóban előnyös színek, amelyek friss, tavaszias, kívánatos sminkeket eredményeznek.'